“Казка нас всього навчить” – впроваджуємо прийоми казкотерапії

Колективний перегляд інтегрованого заняття з розвитку мовлення, художньої літератури та художньо-продуктивної діяльності “Казка нас всього навчить…” відбувся 6 лютого 2024 року в середній інклюзивній групі “Віночок” (вихователь Олена Ткачишин).
417411675 1861981134239267 635505317529682946 n   417469712 1861982010905846 6725469121847354489 n   417524302 1861981714239209 6448892423794948051 n   417446996 1861982350905812 1336518620837692067 n
Педагог поділилася досвідом інтеграції змісту казки та впровадження прийомів казкотерапії в освітній процес з метою закріплення знань про казки, навчання дітей формулювати думку про героїв казок, характеризувати їх, формування доброзичливого ставлення до оточуючих, вмінь висловлювати свою думку, виявляти емоції, виховання у дітей віри в добро, любові до навколишнього світу та ближніх.
417539076 1861982937572420 2937666485096549786 n    417446470 1861985390905508 4107078972059377491 n 417458327 1861984200905627 6186245370177842957 n  417458355 1861985127572201 7771860790431842548 n 417507237 1861984820905565 3434675460885756603 n  419542615 1861985887572125 6999584098982222993 n  
На занятті вдало використано методи навчання утворення нових форм слів, підбору слів протилежних за значенням, дидактичні ігри за змістом казок (дидактична гра “Які вони, “Впізнай героя казки”).
Як засіб розвитку інтелектуально-творчих здібностей дошкільників використано Круги Луллія (інтелектуальна вікторина “Казка нас всього навчить”).
Релаксація під час фізкультхвилинки також повела дітей у світ казки: “За казками ми пішли, не одразу їх знайшли…”
Захопливим та цікавим для дітей прийомом став сюрпризний момент, коли на заняття до дошкільнят завітав Вовчик. Разом з героєм діти виконали гру -інсценізацію за казкою “Бешкетливе Вовченя”. Після щасливого фіналу, який діти самі вигадали, настав час творити чарівний малюнок (використано техніку нетрадиційного малювання – малюнок содою і куркумою).
Поширити: