8 лютого у ЗДО “Диво” відбулося засідання педагогічної ради у форматі методичний практикум на тему: «Комплексний підхід до формування комунікативно-мовленнєвої компетенції дошкільника через використання інтерактивних технологій в освітньому процесі».
Педагоги обговорили основні завдання освітньої лінії “Мовлення дитини” як складової Базового компоненту дошкільної освіти, змістове наповнення та складові роботи з розвитку мовлення за програмою “Українське дошкілля”.
Педагогічним працівникам надано рекомендації щодо проведення занять з розвитку мовлення, художньої літератури як провідної форми роботи з навчання рідної мови. Особливу увагу звернено на ознаки мовленнєвих занять, їх види та специфіку проведення занять інтегрованого типу як ефективного засобу для закріплення набутих дітьми мовленнєвих умінь та навичок і збагачення пізнавального досвіду.
Педагогічні працівники поділилися досвідом та практичними секретами впровадження інтерактивних методів та прийомів з формування комунікативно-мовленнєвої компетенції.
Такі технології як Сторітелінг, казкотерапія, застосування прийомів мнемотехніки та наочних моделювань, читання книжок “Вімельбухів” є сучасними методами і способами розвитку мовлення дітей дошкільного віку.
Водночас педагоги приділили увагу питанням розвитку українського мовлення дитини засобами народознавства, використання мультфільмів як засобу розвитку мовлення дошкільників та секретами розвитку мовлення за допомогою театралізації і драматизації.
Велику увагу приділено питанню організації роботи з розвитку мовлення з дітьми з ООП. В Уличненському ЗДО “Диво” функціонує дві інклюзивні групи. Тому асистент вихователя О. Пилипів розкрила особливості такої роботи, проаналізувала складнощі в її організації в залежності від фунціональних порушень дітей з ООП. Вихователь Л. Манич поділилася практичним досвідом роботи з формування мовленнєвого дихання, розвитку фонематичного слуху у дітей з мовленнєвими порушеннями, а також дала практичні поради застосування артикуляційних вправ, вправ на розвиток міжпівкульної взаємодії та формування комунікативно-мовленнєвих навичок для дітей з нормотиповим рівнем розвитку, які можна застосовувати на заняттях.