Педрада-практикум: “Комплексний підхід до формування комунікативно-мовленнєвої компетентності дошкільників”

8 лютого у ЗДО “Диво” відбулося засідання педагогічної ради у форматі методичний практикум на тему: «Комплексний підхід до формування комунікативно-мовленнєвої компетенції дошкільника через використання інтерактивних технологій в освітньому процесі». 

Педагоги обговорили основні завдання освітньої лінії “Мовлення дитини” як складової Базового компоненту дошкільної освіти, змістове наповнення та складові роботи з розвитку мовлення за програмою “Українське дошкілля”. 

426393203 707629044826837 4005849609308646491 n 422187511 737772801754086 2441851580688295688 n  426362237 1109429303423033 7525668998518333321 n   422920454 703794074935342 3158969074534414295 n   

Педагогічним працівникам надано рекомендації щодо проведення занять з розвитку мовлення, художньої літератури як провідної форми роботи з навчання рідної мови. Особливу увагу звернено на ознаки мовленнєвих занять, їх види та специфіку проведення занять інтегрованого типу як ефективного засобу для закріплення набутих дітьми мовленнєвих умінь та навичок і збагачення пізнавального досвіду.

Педагогічні працівники поділилися досвідом та практичними секретами впровадження інтерактивних методів та прийомів з формування комунікативно-мовленнєвої компетенції.

Такі технології як Сторітелінг, казкотерапія, застосування прийомів мнемотехніки та наочних моделювань, читання книжок “Вімельбухів” є сучасними методами і способами розвитку мовлення дітей дошкільного віку. 

420853604 197824663393052 8416506709534861283 n   426287644 912318333676039 8018877225083770846 n        426312209 1333400790545657 1814650966888785032 n    422134563 1132813537897561 5336134140658806315 n  

422210408 1434964290701939 2926482337945120896 n  422205319 1568326007252225 3292234427817474362 n  420813879 3571411809765747 580670241574181777 n  422973616 333983562970968 3567121767590650743 n  

Водночас педагоги приділили увагу питанням розвитку українського мовлення дитини засобами народознавства, використання мультфільмів як засобу розвитку мовлення дошкільників та секретами розвитку мовлення за допомогою театралізації і драматизації.

Велику увагу приділено питанню організації роботи з розвитку мовлення з дітьми з ООП. В Уличненському ЗДО “Диво” функціонує дві інклюзивні групи. Тому асистент вихователя О. Пилипів розкрила особливості такої роботи, проаналізувала складнощі в її організації в залежності від фунціональних порушень дітей з ООП. Вихователь Л. Манич поділилася практичним досвідом роботи з формування мовленнєвого дихання, розвитку фонематичного слуху у дітей з мовленнєвими порушеннями, а також дала практичні поради застосування артикуляційних вправ, вправ на розвиток міжпівкульної взаємодії та формування комунікативно-мовленнєвих навичок для дітей з нормотиповим рівнем розвитку, які можна застосовувати на заняттях.

422083698 3666458220337665 8418320264813903548 n 422083703 404497075482261 6464585600110954253 n  420836664 381654194474198 2018573280883616758 n  422895429 910942880771767 6280424865083286084 n  420911119 690606343269710 6283428897215570458 n  426012331 402388392274009 8632215478746742062 n 420886335 1548244569323474 844866658792559209 n 426097982 751623903587722 5815567705385750308 n  

Поширити: