“Весна іде – красу несе” – колективний перегляд інтегрованого заняття

12 березня в середній інклюзивній групі “Віночок” (вихователь Любов МАНИЧ, асистент вихователя Ольга ПИЛИПІВ) відбувся колективний перегляд інтегрованого заняття з розвитку мовлення, ознайомлення з природнім довкіллям та художньо-продуктивної діяльності на тему: “Весна іде – красу несе!”

Метою заняття було узагальнити знання дітей про весняні явища у природі, розширювати знання про живу і неживу природу, закріпити навички добирати прикметники, дієслова, використовуючи опорні картинки, схеми, формувати вміння складати описи природи, розвивати фонематичний слух, увагу, уяву, пам’ять, інтонаційну виразність, виховувати бережливе ставлення до природи та квітів.

              

   

На занятті вихователь майстерно поєднала роботу з казкою та виконання завдань від Весни: дидактична гра “Весна яка?” (добір прикметників за допомогою мнемосмужок), “Склади речення” (за опорними схемами), “Придумай риму”, “Повтори за мною…”, 

         

 Діти вивчали закличку за допомогою мнемотаблиці, Цікаво використано сюрпризний момент – прихід Весни. Чарівна гостя з дошкільнятами разом виконали веснянку “Куку-куку чути в ліску…”  і рухливу гру “Сонечко і Дощик”.

Справжнього весняного настрою присутнім додали  дидактична гра “Весняні первоцвіти” та малювання квітів тюльпанів у нетрадиційній техніці “малювання виделкою”. Навколо стало яскраво і по весняному красиво. Заняття проведено на високому методичному рівні, використано допоміжні засоби (ІКТ), відзначено результативність та зворотній зв’язок від вихованців. 

                  

 

 

Поширити: