Колективний перегляд інтегрованого заняття з розвитку мовлення, художньої літератури та художньо-продуктивної діяльності “Казка нас всього навчить…” відбувся 6 лютого 2024 року в середній інклюзивній групі “Віночок” (вихователь Олена Ткачишин).
Педагог поділилася досвідом інтеграції змісту казки та впровадження прийомів казкотерапії в освітній процес з метою закріплення знань про казки, навчання дітей формулювати думку про героїв казок, характеризувати їх, формування доброзичливого ставлення до оточуючих, вмінь висловлювати свою думку, виявляти емоції, виховання у дітей віри в добро, любові до навколишнього світу та ближніх.
На занятті вдало використано методи навчання утворення нових форм слів, підбору слів протилежних за значенням, дидактичні ігри за змістом казок (дидактична гра “Які вони, “Впізнай героя казки”).
Як засіб розвитку інтелектуально-творчих здібностей дошкільників використано Круги Луллія (інтелектуальна вікторина “Казка нас всього навчить”).
Релаксація під час фізкультхвилинки також повела дітей у світ казки: “За казками ми пішли, не одразу їх знайшли…”
Захопливим та цікавим для дітей прийомом став сюрпризний момент, коли на заняття до дошкільнят завітав Вовчик. Разом з героєм діти виконали гру -інсценізацію за казкою “Бешкетливе Вовченя”. Після щасливого фіналу, який діти самі вигадали, настав час творити чарівний малюнок (використано техніку нетрадиційного малювання – малюнок содою і куркумою).